חדשות ומבצעים
מחלקת טונרים חדשה נפתחה ב חנות
טונרים לכל סוגי מדפסות לייזר  HP,SAMSUNG,CANON,FUJI,XEROX ו אחרים ב מחיר טוב ביותר בשוק!!!!מחירי 50% הנחה ל זמן מוגבל!!!!כל הקודם זוכה!!!!
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות!!!מכל סוגי חברות מובילות בשוק CANON,SONY,PANASONIC,JVC,OLIMPUS ב מחירים מפתיעים לכל כיס!!!

ניקוי מקלדת ל מחשב נייד

איך לנקות מקלדת של מחשב נייד?
ראשית יש להיזהר שלא לשפוך נוזלים על המחשב, אבל אם המחשב התלכלך יש דברים שאסור לעשות בשום אופן. אז מה כן מותר לעשות? "המקצוענים" עם כל הפרטים
 

כשהמקלדת של המחשב הרגיל מתלכלכת במיוחד או מתקלקלת, ניתן בעלות נמוכה יחסית להחליף אותה. אבל כשמקלדת של מחשב נייד מתלכלכת, הבעיה יותר גדולה שכן המקלדת מובנית במחשב עצמו.

 

עוד בנושא:

 

מחירון טכנאי מחשבים

. "השלב השני הוא לנקות את המקשים באמצעות מברשת המיועדת לניקוי מחשבים (משתמשים בה גם לצורך ניקוי אבק ממאווררים של מחשבים). לניקוי יסודי יותר ניתן להשתמש בספריי ייעודי עם אוויר דחוס, לניקוי של האבק מהמקלדת. ספריי זה אינו גורם לקורוזיה אלא ייעודי למטרות אלו. ניתן לקנות אותו בחנויות עשה זאת בעצמך או בחנויות לציוד מחשבים בעלות של 80-50 שקל".

 

 

אל תעשה

 

"הטעות הנפוצה היא לנקות את מקשי המקלדת עם מטלית שהיא רטובה מדי", אומר מזרחי. "יש להימנע מהתזה של חומר ניקוי ישירות על המקלדת, אלא להשתמש במטלית שהיא רק מעט לחה ולא ספוגה בנוזל. גם חומרי ניקוי יכולים לגרום לנזק ולקורוזיה ולכן חשוב להשתמש בכמות מזערית של נוזל לניקוי חלונות או נוזל לניקוי מסכי מחשב. את נוזל הניקוי יש להתיז על המטלית ולא ישירות על המקלדת".