חדשות ומבצעים
מחלקת טונרים חדשה נפתחה ב חנות
טונרים לכל סוגי מדפסות לייזר  HP,SAMSUNG,CANON,FUJI,XEROX ו אחרים ב מחיר טוב ביותר בשוק!!!!מחירי 50% הנחה ל זמן מוגבל!!!!כל הקודם זוכה!!!!
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות!!!מכל סוגי חברות מובילות בשוק CANON,SONY,PANASONIC,JVC,OLIMPUS ב מחירים מפתיעים לכל כיס!!!

מבחן הלפטופים הגדול

מבחן הלפטופים הגדול
לא רק לסטודנטים תפרנים: רוב המחשבים הניידים שמככבים בפרסומות משוכללים, דקיקים ויקרים - אבל רובנו לא צריכים גימיקים מיותרים ומעדיפים לשלם פחות • בדקנו ארבעה לפטופים שעולים 3,000 שקל ומטה והופתענו לטובה

 

אם תרפרפו במדורי סקירות הגאדג'טים או תעיפו מבט במודעות הפרסום, תראו שיצרניות המחשבים בוחרות לרוב לקדם בעיקר את המחשבים הניידים הכי יוקרתיים שלהם. זה לא מפתיע: אלה מחשבים דקיקים, קלים וחזקים, עם מסכי מגע ושלל פיצ'רים מתקדמים. מצד שני, הם גם יקרים מאוד. ולכן, חלק ניכר מאוד מהצרכנים מחפש דווקא מחשבים פשוטים וזולים, בלי גימיקים מיותרים.

 

איזה נייד הכי מוצלח? צפו בסקירה

 

 

מגוון דגמי המחשבים הניידים הזולים בארץ מסחרר, אז החלטנו לבדוק מהם המחשבים הכי טובים שאפשר להשיג כיום במחיר של עד 3,000 שקל. פנינו לנציגי מותגי המחשבים המובילים בארץ, וביקשנו מהם את המחשבים הכי משתלמים והכי טובים שלהם במסגרת המחיר הזו. בדקנו אותם בדקדקנות — והתוצאות לפניכם.

 

 

 

לא מדובר במילה האחרונה בטכנולוגיית המחשוב. המחשבים שקיבלנו כבדים ועבים, עם מפרט בסיסי, מסך בעל רזולוציה נמוכה למדי ובעלי מראה מיושן מאוד. אין להם פינוקים כמו תאורת מקלדת או מסך מגע, והם לא מיועדים למי שרוצה חיית ביצועים אלגנטית ומתוחכמת. מצד שני, הם יספיקו למי שמחפש מחשב לצרכים פשוטים: גלישה, מסמכים, סרטים — וגם קצת יותר מזה. "40־50 אחוז מהלקוחות קונים מחשבים זולים, עד סביבות 3,000 שקל", אומר ניסים חזן, מנהל רכש מחשבים ברשת באג.

 

הבונוס הוא שהמחשבים הללו מגיעים עם שפע נדיב של חיבורים ויציאות, כולל חיבורי USB לרוב, שקע רשת ו־HDMI. חלקם מכילים יציאות שחשבתם שעברו מן העולם: המחשבים של דל, לנובו ו־HP שבדקנו אפילו מצוידים ב־DVD, וחיבור תצוגה VGA תמצאו במחשבים של אסוס ולנובו.

 

 

 

 

כמובן, המדגם שמוצג כאן הוא רק חלקיק מההיצע בשוק. בהפרשים של מאות שקלים לכאן או לכאן תוכלו למצוא אופציות נוספות — והכל תלוי בצרכים שלכם. אם התקציב שלכם גמיש, בהחלט כדאי להגדיל את ההוצאה. "אין מחשבים שהם גם זולים מאוד, גם קלי משקל וגם אטרקטיביים מבחינת המפרט", אומר חזן, ומדגיש: "אם מוסיפים אפילו כמה מאות שקלים נוספים מעבר לסף ה־3,000 שקל, אפשר למצוא מחשבים ברמה גבוהה יותר באופן משמעותי".

 

איך בוחרים מחשב חדש?

 

אז בין אם החלטתם ללכת על אחד המחשבים שבדקנו או על משהו מעט יותר יקר, הנה כמה טיפים לגבי בחירת המחשב: ככל שהמפרט שבחרתם חזק ומתקדם יותר, כך המחשב עוצמתי יותר, אך גם יקר יותר, כמובן.

 

הקריטריון הראשון הוא המעבד: מעבדי אינטל שנמצאים ברוב המחשבים מגיעים בסדרות i3, i5 ו־i7. מעבד i3 הוא החלש יותר. בחרו בו אם אתם מאמינים שתשתמשו במחשב לצרכים קלים מאוד כמו גלישה ועריכת מסמכים. מעבד i7 הוא החזק יותר, ומתאים למי שצריך תוכנות מתקדמות ואפילו משחקים. מעבד i5 מהווה מקום טוב באמצע. רוב המחשבים שבדקנו מצוידים במעבד זה.

 

 

 

 

גם גובה זיכרון ה־RAM קובע במידה רבה את הזריזות של המחשב. הבחירה המינימלית המומלצת ברוב המקרים היא של 6־8 גיגה בייט, וכמה שיותר — יותר טוב.

 

סוג כונן האחסון חשוב אף הוא: ישנם מחשבים המצוידים בכונני SSD (פלאש), ואחרים המצוידים בכוננים קשיחים (HDD). מחשבים עם כונני SSD יהיו מהירים ביחס למחשבים עם כונן קשיח, וזמן ההפעלה שלהם ממצב כבוי יהיה כמעט מיידי. לפי הערכות מומחים, הכוננים הללו אף עמידים יותר לאורך זמן. הם נחשבים לעתיד של ענף המחשבים הניידים, והשוק, גם במחירים הנמוכים, עובר בהדרגה לכונני SSD. מצד שני, הם יקרים יותר ובדרך כלל בעלי נפח אחסון קטן יותר משמעותית.

 

אם אתם נותנים עדיפות למהירות ופחות חשוב לכם מקום אחסון לקבצים, לכו על מחשב עם SSD. אם אתם מתכננים להפוך את המחשב ל"מחסן" קבצים, סרטים ומוזיקה, אולי תעדיפו מחשב עם כונן קשיח בעל נפח נדיב יותר. יש גם מחשבים בעלי כונן היברידי (כמו זה של אסוס בבדיקה שלנו), שבמידה מסוימת נותנים לכם ליהנות משני העולמות.

 

בבחירת המסך קחו בחשבון שיש לעיתים שתי אופציות: מסך מט או מבריק. מסכים מבריקים הם בעלי צבעים עשירים יותר בדרך כלל, אולם סובלים מאוד מהשתקפויות, בעיקר באור שמש; מסכי מט הם בעלי צבעים פחות עזים, אבל מתמודדים טוב יותר עם השתקפויות.

 

 

 

 

נציין שבדיקת הסוללה כללה ניגון רצוף של סרט בבהירות מלאה, עם חיבור אינטרנט פעיל אך ללא תוכנות פועלות ברקע.

 

X302UV של אסוס: קומפקטי ומהיר

 

הטוב: משטח עכבר מדויק. הדיסק ההיברידי תורם לביצועים המהירים, ללא ויתור על נפח אחסון. מסך מט מונע השתקפויות, קל לעבוד עימו בסביבה מוארת.

 

הרע: המקלדת רועדת בזמן ההקלדה, ומקשי החצים זעירים. המעבד מהדור השישי והישן יותר של אינטל. תוכנות שהותקנו מראש מקפיצות הודעות מרגיזות. הסוללה חלשה יחסית. תופעות מוזרות שמעלות תהייה לגבי איכות הבנייה: למשל, הלוגו של אסוס נראה כאילו התקלף, ומצלמת הרשת היא פשוט חור ללא חיפוי זכוכית.

 

 
משקל:1.59 ק"ג • מבחן הסוללה: 5:00 שעות • מפרט: מעבד i5 (דור 6), זיכרון RAM של 8 גיגה בייט, דיסק היברידי (משלב SSD וכונן קשיח) בנפח 1 טרה • מחיר:3,000 שקל