חדשות ומבצעים
מחלקת טונרים חדשה נפתחה ב חנות
טונרים לכל סוגי מדפסות לייזר  HP,SAMSUNG,CANON,FUJI,XEROX ו אחרים ב מחיר טוב ביותר בשוק!!!!מחירי 50% הנחה ל זמן מוגבל!!!!כל הקודם זוכה!!!!
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות!!!מכל סוגי חברות מובילות בשוק CANON,SONY,PANASONIC,JVC,OLIMPUS ב מחירים מפתיעים לכל כיס!!!

מחשבים ניידים קלים במיוחד

מחשבים ניידים קלים במיוחד
אין סיבה לסבול מכאבי גב בגלל מחשב נייד. מחשבים נישאים קלילים וקומפקטיים יכולים לפטור אתכם מהמשא הכבד: סקרנו חמישה מחשבים ניידים קלים במשקל מירבי של 1.8 ק"ג וחמישה מחשבי לוח מתקפלים
 

 

גב דואב באשמת המחשב הנייד זה הדבר האחרון שאתם צריכים בדרך לעבודה. אנשים שמרבים להסתובב בדרכים, לצורך נסיעות עסקים ובכלל, וקצו במשא של מחשב נייד במשקל 3.5 ק"ג או מתלבטים לפני רכישת המחשב הנישא הראשון שלהם, ישמחו לשמוע שיש אלטרנטיבה. מחשבים ניידים קלילים במיוחד (ultraportable) - קומפקטיים ואלגנטיים.

 

בכתבה זו אנו סוקרים חמישה מחשבים ניידים קלים במשקל מירבי של 1.8 ק"ג, וחמישה מחשבי לוח מתקפלים (convertible) במשקל שנע בין 900 גרם ל-3.1 ק"ג.

 

 

 

מחשבים קלילים

 

 

חיפשנו עבורכם את חמשת המחשבים שמספקים את התועלת המירבית ביחס למשקל. מחירי מחשבים בקטגוריה זו אינם זולים, ונעים בין 1,300 לבין 2,300 דולר. עם זאת, לא מדובר במחיר גבוה במיוחד למי שהמחשב הנייד משמש עבורו כלי עבודה יומיומי וחשוב.

 

לשלושה מהמחשבים יש מסך בגודל אלכסוני של 12.1 אינץ', ולאחד יש אפילו כונן אופטי קומבו (צורב CD ונגן DVD). לאחרים יש כונן אופטי חיצוני.

 

זמן הסוללה במחשבים כאלה הוא בעל חשיבות קיומית, משום שהם נולדו לטייל בעולם. למחשב MPC TransPort U1000 זמן שיא של 7:02 שעות, אבל גם Toshiba Portégé R200 הרשים אותנו, עם סוללה שהחזיקה מעמד קצת יותר מ-4 שעות. אם לומר את האמת, תשמחו לקבל כל אחד מהדגמים בסקירה. כולם מציעים כונן קשיח בנפח שנע בין 40 ל-60 גיגהבייט ומקבלים על כך ציון טוב עד טוב מאוד. יש מספיק מקום לעבודה שוטפת ואפילו לענייני בידור.

 

Acer TravelMate 3002WTCi

 

Acer TravelMate 3002WTCi שוקל 1.45 ק"ג בלבד, ומחליק בקלות לתיק. מעבד Pentium M 740 רב-עוצמה ומחיר נמוך מבדלים אותו מהמחשבים האחרים בסקירה.

 

 

המחשב דק למדי - עוביו כשלושה ס"מ בלבד, ובכך הוא מתחרה ב-Dell Latitude X1 ו-Lenovo ThinkPad X41. התצוגה ברורה וחדה על גבי המסך הרחב (12.1 אינץ'). המקלדת בגודל מלא והיא נוחה לשימוש.

 

המחשב מצויד במשטח מגע ובפסי גלילה תגובתיים. יש גם כפתור נוח להפעלה וכיבוי של החיבור האלחוטי.

הוא מצויד במעבד 1.73 GHz Pentium M 740 החזק, שמניב ביצועים משופרים. הבעיה היא שעל כוח העיבוד המשופר משלמים בזמן סוללה נמוך. הסוללה - בעלת שלושה תאים, הספיקה לשעה ו-40 דקות בלבד. עם המחשב מגיעה גם סוללה בעלת שישה תאים, שמספיקה ל-3:45 שעות עבודה. היא מוסיפה 320 גרם למשקל המחשב וגם מעבה אותו. שתי הסוללות מספקות בסך הכל 5 שעות עבודה. אין אפשרות לחבר את שתיהן למחשב בו-זמנית.

 

בשונה מ-MPC TransPort U1000, המחשב אינו מצויד בכונן אופטי מובנה. כונן הקומבו האופטי מתחבר למחשב באמצעות כבל FireWire. הכונן האופטי שוקל כ-450 גרם. בנוסף לשער FireWire יש שלושה שערי USB, קורא כרטיסים 4 ב-1 (SD, MS, MS Pro ו-MMC) וחיבור Bluetooth מובנה.

 

חסרות במחשב תכונות מתקדמות כגון Trusted Platform Module וחבילות עזרים ותוכנות שאפשר למצור במחשבי Lenovo ו-Toshiba, ולכן המחשב עלול להיות פחות מתאים למשתמשים עסקיים.  אם אתם מחפשים מחשב קליל בתקציב נמוך, הרי שהמחשב מבית Acer מהווה בחירה מוצלחת, הודות לביצועים מרשימים ומחיר נמוך

  

 

 

 

Dell Latitude X1

 

 

מחשב Dell Latitude X1 נולד לנסיעות עסקים. זה המחשב הקטן ביותר של Dell עד כה. המחשב הקליל מצויד בסוללת שלושה תאים. משקלו עם הסוללה הרגילה הוא 1.14 ק"ג בלבד, אך עם סוללת שישה תאים הוא שוקל כ-1.3 ק"ג. יש לו מסך רחב בהיר וברור בגודל 12.1 אינץ', שמתאפיין בזוויות צפייה מצוינות.

 

גודלה של המקלדת כמעט מלא (מרווח 18 מ"מ), להבדיל מהמקלדות בגודל מלא של מחשבי Acer, Lenovo ו-Toshiba. משטח המגע תגובתי. במבט ראשון נראים כפתורי העכבר זעירים, אולם הם נוחים לשימוש.

 

אין למחשב חריץ לכרטיסי PC Card או ExpressCard. יש חריץ לכרטיסי CF בצד ימין וחריץ לכרטיסי SD בצד שמאל. אפשרויות החיבור כוללות יציאת VGA, שער FireWire ושני שערי USB. אפשר לרכוש גם צורב DVD חיצוני בתוספת 180 דולר. העובדה שהכונן האופטי חיצוני מאפשרת לשמור על גזרה דקה. למחשב יש מתאם רשת אלחוטית ומתאם Bluetooth מובנים, ובדומה ל- Toshiba Portégé R200הוא מצויד בכונן קשיח בנפח 60 גיגהבייט.

 

במחשב שבב TPM אינטגרטיבי, להצפנה משופרת ושמירת סיסמאות מערכת ההפעלה. המחשב שבדקנו הגיע עם מעבד 1.1 GHz Pentium M וזיכרון RAM בגודל 512 מגהבייט. מפאת קצב השעון הנמוך יחסית של המעבד, ביצועיו היו פחותים בהשוואה למתחרים אחרים. הסוללה הבסיסית מספיקה לשעתיים ו-56 דקות שימוש. אפשר לרכוש סוללה בת שישה תאים (תוספת של 130 דולר) שמספקת 5 שעות שימוש. סוללה זו בולטת קצת מחלקו האחורי של המחשב

  

 

 

 

 

Lenovo ThinkPad X41

 

 

מבט אחד ב-Lenovo ThinkPad X41 מספיק כדי להבין שהוא כלי עבודה משומן. הוא עשוי מסגסוגת מגנזיום במראה עסקי שמרני, נטול הצטעצעות. חיזוקי פלדה מונעים כיפוף של המסך. מחשב Toshiba Portégé R200 שוקל 1.2 ק"ג בלבד, בהשוואה ל-X41 ששוקל 1.45 ק"ג.

 

לשני המחשבים מסך בגודל 12.1 אינץ' ומקלדת בגודל מלא. העדפנו את המסך של R200 על פני זה של X41, אולם, המקלדת של X41 היא הטובה מבין מקלדות כל המחשבים הקלילים שבדקנו. באופן כללי, אנו מעדיפים משטחי מגע לעכבר על טכנולוגיית pointing stick.

 

 

הודות למעבד Pentium M 758, עקף X41 את R200 במבחני הביצועים, אבל השיג תוצאות מרשימות פחות מאלה של Acer TravelMate 3002WTCi ושל MPC TransPort U1000. האחרונים מצוידים במעבדים בעלי קצב שעון גבוה יותר. דגם X41 מצויד בסוללה בודדת, שהספיקה לזמן רב יותר מהסוללה הבסיסית של MPC U1000. הסוללה הנוספת של U1000 שרדה 7:02 שעות. הסוללה של X41 שרדה זמן נאה של 5:32, אולם המתחרים אורזים בחבילה סוללה נוספת, שמספיקה בחלק מהמקרים לזמן דומה.

 

אחד מיתרונות המח