חדשות ומבצעים
מחלקת טונרים חדשה נפתחה ב חנות
טונרים לכל סוגי מדפסות לייזר  HP,SAMSUNG,CANON,FUJI,XEROX ו אחרים ב מחיר טוב ביותר בשוק!!!!מחירי 50% הנחה ל זמן מוגבל!!!!כל הקודם זוכה!!!!
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות!!!מכל סוגי חברות מובילות בשוק CANON,SONY,PANASONIC,JVC,OLIMPUS ב מחירים מפתיעים לכל כיס!!!

לנובו משיקה מחשבים ניידים בסדרת ה-YOGA וטאבלטים מבוססי Windows 10

ברצלונה, ספרד – 22 בפברואר, 2016 – לנובו (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) הציגה היום בתערוכת המובייל העולמית בברצלונה שני ניידי Windows 10 הפיכים חדשים, YOGA 710 ו-510 YOGA, וכן את idepad MIIX 310 – טאבלט 2 ב-1 עם מקלדת ניתקת.

ה-YOGA 710 קומפקטי להדהים: עבודה תוך כדי תנועה

יצרנו את ה-YOGA 710 החדש, עם מסך 11 אינץ', עבור עובדים אשר נמצאים בתנועה ונדרשים להיות יעילים במיוחד . עם מעבד Core i7 מהדור ה-6 של אינטל, בדגם ה- 14 אינץ', או עד Core m5 בדגמי  ה-11 אינץ', ה-YOGA 710 המצויד ב-Windows 10, הוא אחד המחשבים העוצמתיים והניידים ביותר שיש כיום. המשתמשים יכולים לעבוד בריבוי משימות ולעבור באופן חלק בין שיחות ועידה בוידיאו, שליחת דואר ועריכת תמונות, כל זאת תוך כדי תנועה. ה-YOGA 710 הוא מחשב קומפקטי בעל משקל של 1.04 ק"ג בלבד, ויכולתו להפוך לטאבלט ממצבת אותו כמכשיר אידאלי לאנשים שרוצים לחסוך מקום בתיקיהם.

ה-YOGA 710 יכול לעבור בגמישות לארבעה מצבי עבודה: ניתן להקליד בקלות במצב מחשב נייד, להציג מצגות במצב מעמד, לצפות בסרטי וידאו במצב אוהל, או לגלוש באינטרנט במצב טאבלט. אחיו הגדול, עם מסך ה-14 אינץ', מתאים למי שמחפשים קישוריות משופרת וזאת באמצעות אנטנת ציר חדשנית שמספקת חיבורי WiFi טובים יותר ב-20% מאשר בעבר. ה-YOGA 710 עם מסך ה-14 אינץ' מגיע עם כונן SSD בנפח של עד 26 ג'יגה-בייט, ומאפשר גישה מהירה לסרטים, תמונות וקבצים מבלי צורך להשתמש בכונן חיצוני. כמו כן הוא מציע ביצועים משופרים עם אפשרות לכרטיס תצוגה מודרני מסדרת ה-GeForce של NVIDIA.

שני הדגמים מתגאים בעיצוב דק, קל ויפיפה ומציעים עד 8 שעות של חיי סוללה, כך שהמשתמשים יכולים ליהנות ממרתון סרטים ובנוסף לכך להצליח לעבוד במשך שעתיים. תצוגת ה-Full HD מספקת חדות לסרטים ולשיחות כאחד. התוספת של Dolby Audio Premium מעניקה לסביבה הבידורית אודיו  עשיר ועוצמתי ומציעה יכולת התאמה דינמית, במטרה לספק איכות של קולנוע ביתי כחוויית קול היקפי וירטואלית.

YOGA 510: החופש מהחיפוש אחר שקע חשמלי

הודות לעיצוב חדש ומסוגנן, משקל קל יותר, והארכת חיי הסוללה ביותר מ-50% , ה-YOGA 510 החדש מספק עד 8.5 שעות עבודה ומאפשר למשתמשים להתנתק משקע החשמל. בדומה ל-YOGA 710, ה-YOGA 510 מאפשר מעבר חלק בין ארבעה מצבים: נייד, מעמד, אוהל וטאבלט. הוא קל יותר מתמיד עם משקל של 1.75 ק"ג (דגם ה-14 אינץ') ו-2.08 ק"ג (דגם ה-15 אינץ') בלבד. בנוסף, העיצוב החדש שלו כולל חיתוך יהלום ייחודי באזור הנחת הידיים. עם מעבד Core i7 מהדור ה-6 של אינטל, ועם אפשרות לכרטיס תצוגה Radeon R7 M460 של AMD ו-2 ג'יגה-בייט זיכרון, ל-YOGA 510 יש עוצמה שמתאימה לעבודה וריבוי משימות.

לעבוד ולשחק בתנועה עם ה-ideapad MIIX 310

טאבלט ה-2-ב-1 Ideapad MIIX 310, הרב צדדי ובעל המקלדת הניתקת, שוקל 580 גרם בלבד. הוא מציע כאפשרות חיבור LTE אשר יכול לשרת צרכני מידע אשר נדרשים לחופש לעבוד ולשוטט באינטרנט מכל מקום. טאבלט ה-10 אינץ' הוא בעל המחיר האטרקטיבי  ביותר מבין המכשירים  שמשלבים טאבלט ו-PC בגוף אחד. ושלא כמו חלק ממתחריו, הוא מגיע עם מקלדת ניתקת כסטנדרט ולא כאופציה בתשלום. עם חיי סוללה טובים מתמיד, ה-ideapad MIIX 310 מציע עד 10 שעות עבודה ואפשרות לתצוגה ברזולוציית Full HD. עם זיכרון eMMC בנפח של עד 64 ג'יגה-בייט וזיכרון עבודה מסוג DDR3L בנפח של 4 ג'יגה-בייט, המשתמשים יכולים ליהנות מגלישה מהירה יותר ומריבוי משימות חלק יותר. ובנוסף, עם קורטנה ועם REACHit של לנובו, יוכלו המשתמשים למצוא מסמכים, תמונות, מוזיקה, סרטונים ביתר קלות ונוחות.

"ההתקדמות הטכנולוגית מספקת לנו השראה לסגנון חיים פעיל ותוסס יותר. אנשים מתחברים היום מכל מקום ובכל עת, ולרוחב מספר התקנים", אמר ג'ונסון ג'יאה, סגן נשיא בכיר, קבוצת עסקי ה-PC בלנובו. "זו הסיבה שהענקנו לניידים ההפיכים YOGA 710 ו-510 ולטאבלט הנתיק ideapad MIIX 310 את התכונות הנדרשות כדי לעמוד בדרישות של רוב המשתמשים הניידים ליעילות, בידור ועיצוב".

"אינטל נרגשת לעבוד עם לנובו כדי לספק את החוויה שאנשים רוצים. מעבדי ה-Core וה-Atom של אינטל, בשילוב עם החדשנות של לנובו, מספקים ביצועים וחיי סוללה יוצאים מן הכלל בעיצובים שונים ומדהימים", אמר נאבין שינוי, סגן נשיא תאגידי ומנכ"ל, פלטפורמות לקוח ניידות, אינטל.