חדשות ומבצעים
מחלקת טונרים חדשה נפתחה ב חנות
טונרים לכל סוגי מדפסות לייזר  HP,SAMSUNG,CANON,FUJI,XEROX ו אחרים ב מחיר טוב ביותר בשוק!!!!מחירי 50% הנחה ל זמן מוגבל!!!!כל הקודם זוכה!!!!
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות!!!מכל סוגי חברות מובילות בשוק CANON,SONY,PANASONIC,JVC,OLIMPUS ב מחירים מפתיעים לכל כיס!!!

מחשב נייד HP Omen 17-w200nj 1GM49EA

HP עשתה עבודה מצויינת עם סדרת OMEN וזה ניכר בכל היבט של דגם ה-OMEN 17. הוא נראה ומרגיש מצוין, הביצועים שלו מעולים וחווית השימוש כולה זועקת איכות גבוה לכל מקום. אך לביצועים יש מחיר והתשלום הוא באנרגיה ובחום, וגם כאן כמו בכל מחשב עתיר ביצועים אחר, יש תחושה שיושב עליכם מפזר חום כשזמן הסוללה לא עובר את שעת המשחק היחידה שהיא מסוגלת לספק. שיהיה ברור כי לא מדובר במחשב נייד לגיימינג, אלא תחליף שולחני נפלא לגיימינג וכך צריך להתייחס אליו, אלא אם אתם מאוד בעניין של להרים 4 קילו מחשב לכל מקום איתכם.

מחשבי גיימינג ניידים אינם המצאה עדכנית, הם קיימים כבר כמה שנים אך נראה שבזמן האחרון היצרניות שמות דגש לא רק על עיצוב יותר מעניין או ביצועים חזקים, אלא גם על מיתוג וחיזוק הקשר ביניהן לבין קהל הגיימרים שהפך לכוח מניע בתעשייה, ועתה הפך לפופולרי מאוד בישראל.

 

סדרת ה-OMEN של HP מיועדת בלעדית לגיימרים והיא מעוצבת בהתאם, כשהמפרט הטכני ושלל התכונות המיוחדות שבאות עם המכשיר מיועדות במיוחד להרצת משחקים באופן החלק ביותר.
לסדרת OMEN בגודל זה של 17.3 אינץ' יש מספר דגמים, הדגם הנבדק הוא דגם אחד מתחת ליקר ביותר בחבורה ולטעמנו המפרט שלו הוא המאוזן ביותר. עם מעבד i7 7700HQ, כרטיס מסך GTX 1070, וזיכרון RAM בנפח 16 גיגה קיבלנו התחלה טובה מאוד. כונני האחסון המגיעים איתו הם כונן SSD בנפח של 512 גיגה ועוד כונן HDD רגיל 2.5 אינץ' בנפח של טרה כך שניתן לא רק לקבל דרכו ביצועים גבוהים אלא גם לאחסן לא מעט מידע.

טיב הביצועים של המכשיר נחלקים לשניים: בזמן משחק ובזמן שימוש רגיל. בזמן משחק קיבלנו תוצאות שהשתנו באופן טבעי לפי המשחק, אך כל עוד נשארנו עם משחקים שעיקר פעולתם נשענת על ה-GPU - כלומר על המעבד הגרפי, קיבלנו תוצאות מעולות. משחקים כמו בטלפילד 1 פעלו ב-4K, בהגדרות הגבוהות ביותר וללא שיהוק אחד קטן. מהצד השני, משחק כמו Cities Skylines שעיקרו חישוב מבוסס CPU - מעבד המחשב, שם ראינו האטה משמעותית בביצועים ונאצלנו להוריד את הרזולוציה ל-Full HD, וגם זה לא פתר את הבעיה עד הסוף כשחווינו עיכוב קל בין כל פקודה מהעכבר ועד לביצועה במחשב. עיכוב זה אינו קיים במחשב אחר.

בזמן שימוש רגיל במחשב קיבלנו הרגשה שהוא לא אלוף העולם כפי שהוא נראה בזמן גיימינג, כשהיו לא מעט עצירות והשתהויות מיותרות בזמן פתיחת כוננים ותיקיות (מקומיות, לא רשת). את האיטיות האקראית הזו אפשר להאשים על המעבד אך זה פועל בשיא כוחו והוא אחד מהדגמים החזקים ביותר הקיימים לשוק הניידים כך שנותרנו תוהים לגבי מקור הבעיה. כך או כך, הביצועים היו מעולים בזמן המשחק וזה מה שחשוב במחשב גיימינג ייעודי כמו זה.
ה-Omen 17 מגיע עם מסך בגודל 17.3 אינץ' בגימור מט המציג תמונה ברזולוציה של 3840X2160 או 4K. הרזולוציה הגבוהה באה לידי ביטוי, במיוחד במשחקים אך גודל המסך הקטן יחסית לרזולוציה, הופך את התמיכה ב-4K ליותר גימיק שמראה שאפשר מאשר משהו שממש צריך, כך שהיה ניתן להסתפק גם בתצוגת 2K פשוטה יותר.

בצד המחשב ישנו, תאמינו או לא, כונן DVD. אנחנו הופתענו מאוד לראות שדבר כזה עוד קיים אז למי שזה עוד רלוונטי איכשהוא, יש צורב DVD. כמו כן באותו צד תמצאו שני חיבורי USB 3 לצד שקע הטעינה, ובצד שמאל של המחשב תמצאו שקע מיני Display Port, שקע HDMI בגודל מלא, חיבור רשת 1 גיגה ביטחיבור USB 3 וחיבור USB C, ובנוסף שקע אוזניותמיקרופון קומבו ושקע מיקרופון נפרד. ופה בנקודה זו אפשר לראות בדיוק כמה מחשבה מראש נעשתה בזמן בניית המחשב הזה, שכן אוזניות הגיימינג הייעודיות לא מגיעות עם כבל קומבו של מיקרופון ואוזניות יחד כמו באוזניות שמגיעות עם מכשיר הסלולר, אלא כשני חיבורים נפרדים, וכאן HP דאגה לשתי האופציות. נוסף על כך, ישנו קורא כרטיסי SD מובנה.

המחשב הזה כבד, אפילו למחשב 17 אינץ' הוא כבד. במשקל של 3.35 קילו לא כולל את ספק הכוח שהוא בעצמו שוקל עוד קילו, ויחד עם מבנה שדורש כניסת אוויר לקירור מהחלק התחתון של המחשב, מתקבלת אריזה לא ניידת במיוחד.

 

מבנה המחשב יחד עם המראה הקרבי שלו מכתיבים נתיב קירור שבו האוויר נשאב מהחלק התחתון של המחשב ומצדדיו, כשהפליטה נעשית מאחור בזווית של 45 מעלות כלפי מטה. המשמעות היא שברגע שתרצו להניח אותו על הברכיים, תקבלו תחושה שורפת כאילו מפזר חום הופעל על מקסימום וכעת הוא נושף אוויר לוהט ישירות על הברכיים שלכם. נחמד בחורף, נוראי בקיץ. כדי להקל על מידת החום יש לאפשר לפתחי היניקה גישה ישירה לאוויר צח אך גם דבר זה אינו אפשרי אם המחשב לא מונח כראוי על שולחן קשיח, שכן הבליטה בתחתית המחשב שנועדה לאפשר את זרימת האוויר אינה גבוה מספיק כדי לאפשר לאוויר לעבור בכל משטח שאינו שטוח לחלוטין.

הסוגייה השניה היא גודלו הפיזי של המחשב. עם מסך 17.3 אינץ', מקלדת מלאה, עובי של 3.3 סנטימטר וספק כוח בגודל של לבנת אקרשטיין, המחשב הזה כמעט ואינו נכנס לאף תיק ייעודי, וגם אם כן ממלא את כל תכולתו. למעשה כש-HP צירפה את ספק הכוח העצום בהספק של 235 וואט שדרוש להפעלת המחשב לאריזה, הם הפכו את המחשב הנייד הזה למחשב נייח קטן מימדים. זהו לא לפטופ, זהו Desktop Replacement - תחליף שולחני, ואם נתייחס אליו ככה הוא יראה לנו פרקטי בהרבה ממחשב נייד שכן הוא נייד כמו מזוודה מלאת אבנים.

 

המחשב נוח מאוד לשימוש; המקלדת נעימה ביותר להקלדה, כשהיא מוארת באור לבן וניתן להגדיר אם כל המקלדת תואר או רק מקשי ה-WASD יוארו בנפרד. ישנו מקש ייעודי לתוכנה של HP המאפשרת לעשות שימוש בחיבור הרשת וה-WiFi בו זמנית כדי להאיץ את הגישה לאינטרנט (משהו שלא הבנו באיזו סיטואציה היא שמישה) וישנם מספר מקשי מקרו בצד שמאל של המקלדת, שאותם ניתן לתכנת בהתאם לצורך. פד העכבר המובנה רחב ומגיב מעולה, ולא נתקלנו באף סיטואציה בה הוא פיספס או תיסכל אותנו בכל אופן. ניתן להרגיש מיד עם פתיחת המכשיר שמדובר במוצר פרימיום ולא בדגם מוזל שקונים לאחר יד.
סוללת המכשיר מורכבת משישה תאים בהספק של 95.8 וואט שעה והיא מסוג ליתיום יון. כל הנתונים היפים האלה, לא שינו בהרבה וקיבלו את אותו זמן עבודה שקיבלנו עם מחשב גיימינג של יצרנית אחרת שבדקנו לפני 3 שנים. זמן המשחק המקסימלי לא עבר את השעה, וזמן העבודה הרגילה ללא שימוש בכל ביצועי המחשב עמד על לא יותר משלוש שעות. זמן סוללה נוראי שכזה רק מחזק את ההרגשה שלא מדובר במחשב נייד אמיתי אלא תחליף שולחני מוצלח, כשאפשר לראות את הסוללה שלו כאל פסק מובנה השומר על המחשב מכיבוי לא רצוי כתוצאה מנפילת חשמל. הסוללה למי שתהה, לא ניתנת להחלפה לבד.
התאכזבנו לגלות שה-OMEN 17 אינו כולל כל צורה של אבטחה ביומטרית וניתן להגן עליו רק עם סיסמה או זיהוי פנים בסיסי מבוסס מצלמה - הליך שקל מאוד לפרוץ בעזרת תמונה דו מימדית רגילה. במקביל, ישנו שקע למנעול קנסינגטון רגיל.