חדשות ומבצעים
מחלקת טונרים חדשה נפתחה ב חנות
טונרים לכל סוגי מדפסות לייזר  HP,SAMSUNG,CANON,FUJI,XEROX ו אחרים ב מחיר טוב ביותר בשוק!!!!מחירי 50% הנחה ל זמן מוגבל!!!!כל הקודם זוכה!!!!
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות
מחלקת מצלמות חדשה נפתחה ב חנות!!!מכל סוגי חברות מובילות בשוק CANON,SONY,PANASONIC,JVC,OLIMPUS ב מחירים מפתיעים לכל כיס!!!

ריקול והחזרה של סוללות HP

HP הוציאה קריאת החזרה לכ-101 אלף סוללות של מחשבים ניידים, בגין סכנת התקלחות ובעירה ספונטנית. מדובר במחשבים ניידים שנמכרו בין מרץ 2013 ועד אוקטובר 2016, והם שייכים למגוון משפחות מחשבים של החברה.

הקריאה להחזרה בוצעה לאחר התערבות של הסוכנות האמריקנית לבטיחות המוצר לצרכנים,  ה-CPSC (ר"ת Consumer Product Safety Commission), וזו קריאה שנייה להחזרה בתקופה קצרה, לאחר שביוני 2016 טופלה בעיה דומה בהיקף של כ-41,000 סוללות מסוכנות בפוטנציה.

למרות הקריאה להחזרה, עד עתה נודע רק על מקרה אחד של נזק שנגרם עקב הסוללות התקולות שמופיעות בקריאה להחזרה הנוכחית, ולפי HP רק 1% בלבד מהמחשבים שנמכרו באותה תקופה הושפעו על-ידי הסוללות הפגומות.

ניתן לזהות את הסוללות הפגומות על ידי בדיקת הבר קוד שלהן. המספרים של הסוללות הידועות כבעייתיות הם: 6BZLU ,6CGFK ,6CGFQ ,6CZMB ,6DMEA ,6DGAL ו-6EBVA. בין משפחות המחשבים שהושפעו מכך ניתן למצוא את ה-ProBook, ENVY ו-Pavilion.

"אנחנו נספק סוללה חליפית בעבור כל סוללה מושפעת שאושרה ככזו, ללא עלות", מסרה HP,שגם פתחה אתר מיוחד בשו אפשר לבדוק האם הסוללה במחשב פגומה.

מה-CPSC נמסר שיש להוציא את הסוללות הפגומות מהניידים, ולהשתמש בהן בחיבור לחשמל בלבד באופן זמני.